luni, 14 martie 2011

Doar o vorba sa-ti mai spun...

Nu imi place cand ma tii legat. Mi-ai spus ca sunt previzibil, transparent, ca poti sa vezi prin mine fara pic de efort. Oricum, pot merge doar in sus. Nu e vina mea ca sunt de alta culoare. Nu putem fi toti pe placul tau. Nu as fi putut trai prea mult, dar stiind asta tot ai decis sa ma ucizi. Visam si eu sa imi iau zborul intr-o zi. Oare vei putea dormi, stiind ca ai luat un suflet nevinovat?
De acum inainte cand ai sa mai vezi unul ca mine, sa nu-l ranesti, ci sa-l dezlegi, si sa-i dai drumul, si prin vazduh sa-l lasi sa se inalte, si visul si cu dorul meu, in golul dinlauntrul lui sa-l poarte.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
Asa plangea un balonas, in pumnul ce-l strangea sa-l sparga...
.
.
.
.
.
.
.
.

2 comentarii:

  1. Asa cum plang clientii pe la usile matale dupa inregistrarile pentru care au primit cu luni in urma?

    RăspundețiȘtergere