luni, 9 decembrie 2013

Dragoste la prima vedere

Te zăresc printre rafturi, standuri și două vitrine, 
Dar tu nu ești ca altele, nu, tu ești printre puține
Și deodata, c-o privire, deja eu uit ce este bine
Mă apropii timid, cu dorința arzătoare de a te ține
Ceva e diferit, o știu, vibrează tot ce am în mine
Mai e un pas, răsuflu greu, și mă gândesc în sine
Că tot ce vreau e să te am, cât mai curând, pe tine
Mai e un gând, un mare patos ce-mi stă, și-mi vine
Cu mine să te iau, să străbatem munți, văi, coline
Tot ce mai pot să fac e să fiu aici, acum, știi bine
Mireasma-ți mă scoate din minți, îmi ies din fire
Se-aprinde-n mine ca un foc, un val, o trezire
Te am în sfârșit în brațe, mă uit, cu o privire
Mă trec fiori, te strâng mai mult, o-ncolăcire
Simt tot ce este în tine, și cuprind în neștire
E momentul, îmi apropii buzele nerăbdătoare
Că doar o șansă omul pe lumea asta mare are
O dată-n viață ești inconjurat de așa splendoare
Sunt orb, e-un infinit, e tot ce mai văd în zare
Te gust, te simt, nu am mai simțit așa savoare
Nu mă mai pot opri, și goana-mi este mare
Mă uit la ei, la mari meșteri, acei oameni care
Sunt vechi, in arta asta nu e loc de eroare
Constat că nu mai ești, te caut cu stupoare
Acum suntem uniti, una, noi, si se cam pare
A fost decizie bună, să-mi iau șaorma mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu